Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Niezmiernie rzadko - raz na kilka lat - ale jednak zdarzają się. Jeśli coś jest nie tak, proszę zatelefonować do nas (tel. 692 45 11 46) lub od razu opisać sytuację w mailu wysłanym na adres: info@lifestory.pl
Rozpatrzenie reklamacji zajmie nam nie więcej, niż 14 dni.

Zwroty

Kupując online nie widzisz na żywo tego, co kupujesz - dlatego masz prawo odesłać towar. Najdalej w ciągu 14 dni od odbioru przesyłki daj nam znać (np. mailem), że będziesz coś zwracać - lub w tym terminie po prostu to odeślij, z paragonem fiskalnym i krótką notatką. Wybierz bezpieczną formę odesłania zamówienia. Niezwłocznie zwrócimy całość kwoty zapłaconej za towary i koszt najtańszej przesyłki oferowanej przez lifestory*. Ważne: nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem". Nie można też zwrócić kosmetyków po ich otwarciu.

 

O podstawach prawnych dokonywania zwrotów i rozpatrywania reklamacji przeczytasz w Regulaminie.

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl